اندكي صبر سحر نزديك است...


خصوصی

خصوصی یعنی خصوصی دیگه....

شب سردي است و من افسرده
راه دوري است و پايي خسته
تيرگي هست و چراغي مرده
مي كنم تنها از جاده عبور
دور ماندند ز من آدمها
سايه اي از سر ديوار گذشت
غمي افزود مرا بر غم ها
فكر تاريكي و اين ويراني
بي خبر آمد تا به دل من
قصه ها ساز كند پنهاني
نيست رنگي كه بگويد با من
اندكي صبر سحر نزديك است
هر دم اين بانگ برآرم از دل
واي اين شب چه قدر تاريك است

خنده اي كو كه به دل انگيزم ؟
قطره اي كو كه به دريا ريزم ؟
صخره اي كو كه بدان آويزم ؟
مثل اين است كه شب نمناك است
ديگران را هم غم هست به دل
غم من ليك غمي غمناك است

(سهراب سپهري)



نظرات شما عزیزان:

jts
ساعت23:39---28 فروردين 1391
20 20 200 وبلاگت رو میگم
************
من*هنر*افتخار*ايران
-اگه عاشق بازيگري هستي و نياز به تمرينات
متدها و تکنيکهاي حرفه اي و تخصصي داري(بدون هزينه).0
-اگه عاشق سينما هستي و ميخواي از روز تولد سينما در جهان خبر داشته باشي
-اگه به نمايش (تئاتر)علاقه داري ميخواي بدوني چه طوري بوجود اومده
-و کلي چيز هاي مفيد و کار امد
حتما به
من*هنر*ايران*افتخار
www.jtsart.loxblog.com
سر بزن
وبلاگي براي بهترين ها با متد هاي تخصصی استانيسلاوسکي و..........


امين
ساعت20:27---7 فروردين 1391
بسيار زيبا...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:,ساعت 20:22 توسط بهروز | |


Power By: LoxBlog.Com